2 Ekim 2017 Pazartesi

Sevgiliye huzur veren mesajlar

Yeter ki içinizden gelen sese kulak verin ve hislerinizi dinlemeyi bilin. Sesini duyduğum an dünyam değişiyor sanki, içimi öyle bir huzur. Onun bakışları, konuşması, tatlı gülüşleri her şeyi insana huzur ve mutluluk verir.


Bu sayfada sevgiliye huzur veren mesajlar , huzur ve mutluluk sözleri ve aşk . Sesindeki huzuru kimseye gösterme sevdiceğim, seni ölesiye kıskanırım. Yazımızda size ilham verecek aşk sözleri, sevgiliye güzel sözler, uzun-kısa ve usta kalemlerden aşk dolu.

Böyle şeylerin verdiği huzur anlatılamaz. Sımsıkı da sarılamam sana. Kırılırsın, gücenirsin. Ve sana her bakışım çekingendir. Sen konuşurken bana bakma, öyle.


Bu sayfamızda hazırladığımız güzel sözlerin konusu huzur veren sözler. Sayfamızda sevgiliye sözler, sevgiliye aşk sözleri,kız arkadaşa güzel sözler,aşk. Huzur istiyorsan: Huzuru veren. Ey sevgili;kalbime mutluluk veren hastalığımı unutturan hayat .

Dünyanız mutIu hayaIIeriniz tatIı oIsun. GönIünüze huzur doIsun mutIuIukIar ömrünüzce, her şey gönIünüzce oIsun. Seni sevmek güneşe dokunmak . Düşündüren Kıssadan Hisseler.


En güzel aşk sözleri, sevgiliye aşk sözleri. Aşk sözleri, Güzel söz ve Aşk hakkında daha fazla fikir görün. Ne vakit seni ansam, bir huzurun içine düşüyorum. Sevgiliye Anlamlı Aşk Mesajları. Allah şahidim olsun senden vazgeçtim an son nefesimi verdiğim an olsun.


Hayaliyle uyuyup uyandığım adam, kalbime sonsuz huzur verenim, canıma. Gözlerinle görmediğin ama sesini duyduğun, varlığıyla huzur bulduğun . Her gün filiz veren bir sevda benimkisi ve en büyütüyorsun aşkınla beni. Bu zorlu ve çetin hayatta, huzurlu bir nefes aldığım tek yer senin yanındır.


Bahar insana huzur veren en güzle mevsimdir. Sen bana dünyaları vermeye çalışma, bir parça huzur getir yeter. Doğum Gününü Kutlayanlar İçin Teşekkür Mesajı. Bir asker bana daha huzurlu bir hayat verebilir.


Sizler için resimli günaydın mesajları ve sevgiliye kısa günaydın. Bu Pin, Sare Tosun tarafından keşfedildi.

Verdiğim son nefese kadar ellerim ellerinde, gözlerim gözlerinde ve sevgin tam. Biliyorum ki, dünyaları hak ediyorsun ama sana bunu vermeye gücüm yetmez. Her göz kırpışında kirpiklerinin meltemi ile huzur bulmak.


Günaydın günüme sevinç ve huzur katan aşkım günaydın. Gerçekten sevdiğim ve değer verdiğim tek insansın. Bu stres yükü hayatta, huzur bulduğum ve mutlu olduğum tek yer senin kalbindir. Mekan, her zaman bulunur da, huzur veren insan her zaman bulunmaz…. Gönül bu, hassas âlem.


Bu mesajlar ile sevgilinize iyi geceler sözleri göndererek onu mutlu edebilir, huzurlu. Başladığım bugüne seninle bitirmenin vermiş olduğu sevinçle, devam etmek için . O mutfak makarna değil, huzur koksa fakat. Sevince inanmak istersin ve diğer kötü şeylere ihtimal bile vermek istemezsin. Yanında huzur bulduğunuz insanlar servetinizdir.


Seninle başladığım her gün bana huzur veriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar