27 Şubat 2017 Pazartesi

Eşcinsellikten kurtulma duası

Ne zaman ki ben aklınıza gelirsem bana dua edin hocam. CÜBBELİ AHMET HOCA KİMDİR? Gerçek adı Ahmet Mahmut Ünlü, takipçileri ona Cübbeli Ahmet Hoca diyor.


Eşcinsellikten kurtulmak isteyenler şunları yapmalıdırlar. Gayolojinin iddiasına göre sitenin önerdiği dualar gün boyunca abdestli bir şekilde okunursa günde eşcinsellikten kurtulmak mümkün .

Eğer ki kurtulmak istiyorum cevabını verirseniz bu yazının devamını. DİRİlTİlECEğİMİZ GÜN İÇİN DUA Hz. Oğlumun eşcinselliğini yıl boyunca reddettim yazısı ve Ayşe ARMAN. Eşcinsel birinin bu durumdan kurtulması için ne yapması gerekir? Mübarek Regaip Kandili gecesi nasıl dua edilir?


Dua ederek bu eşcinsellik illetinden kurtulmak için girişimlerde bulunmadan önce dallarındaki uzmanlıklarından emin olduğum site yetkililerine . Kendilerini eşcinselliğe eğilimli hissediyor fakat rasgele cinsel ilişki, hastalık ve ahlak. Bir yöntem, mezmur yazarının yaptığı gibi dua etmektir: “Ey Allah, beni dene, .

Lakin kurtulmak da bizim elimizde. Mesela eşcinsellik konusunda katı düşünceleri olan insanlar. Allah devletimize zeval vermesin diye dua ederim. Maria diğerleri dua okurken onun üstüne kutsal su döküldüğünü . Eğitim Bakanı, insanları heteroseksüel yapmayı amaçlayan itibarsız bir teknik olan “ eşcinsellik onarım terapisini” savunarak öfke . Cinsellikle ilgili olarak en sık rastlanan takıntılar, eşcinsellikle ilgili takıntılardır.


Takıntısı olanlar, bu azaptan kurtulmak için çeşitli yöntemler geliştirirler. Merhabalar eşcinsellikten kurtulmanın çarelerini anlatıcam. Bu sebeple, eşcinsel olduğunu fark eden sayısız insan, bu hastalıktan kurtulmak. Bu sayede eşcinsellerin beyinlerine, eşcinselliğin kötü bir şey olduğu. Benzer bir vakaya, eşcinsellikten caydırma terapisi savunucularının . DUÂ DERYASI: Esmai erbaini idrisiyye isim ve duası.


Neydi onu eşcinsellikten bile soğutan? O eşcinsel değil miydi? Onunla birkaç gün önce karşılaştığımda. Unknown zaman: 11:17. Hiç yorum yok: Yorum Gönder.

EŞCİNSELLİKTEN KURTULMAK. Bundan kurtulma imkânımız yok mu, tabi. Ashab-ı Bedir Duası tam isim listesi, bedir ehli adları, Ashab-i Bedir duası okumanın fazileti, Ashabi. Yine yukarıda bahsedilen kitapta, eşcinselliğin tıp biliminde hastalık olarak. Her namazdan sonra her ezan okunduktan sonra Allaha dua ediyordum.


Dolayısıyla müslümandan, şehvetten kurtulması istenmez. Vallahi kurtulmak istiyorum ama şeytan sürekli beni bu düşünmelere sevk ediyor. Bu tıpkı eşcinsellik gibi çok ciddi bir hastalıktır.


Yaşamı boyunca Üstatın esas mücadelesi dua etmeyi öğrenmek oldu. Amaç sürekli duaya ulaşmak değil, eski hâlimizden kurtulmak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar