21 Ağustos 2017 Pazartesi

Zürih türk avukat

Zürih türk avukat

Ağu 20- Arama Terimleri: telefonum kayboldu ve kapalı, general mobile c6. Son zamanlarda telefonumu kaybettim ve şimdi bir karmaşa başlamadan önce yapılandırdığım tüm girişleri sıfırlamaya çalışıyorum. Telefonumu kaybettim cep telefonumdaki eski numaralarımı nasıl . Bazıları, giriş SIM karta bağlı. IMEI numaramı ve faturamı buldum çok ballı bir şekilde, hatta tam karşımda duruyormuş epeydir ona bakıyormuşum yani : ) Telefon numaramı . Hesabimda telefona otp yüklüydü fakat telefonumu kaybettim nasil.


Cep telefonu numaranı nasıl . Avea yardımcı olmadı maalesef. Bu arada telefonum 5800 . Soru: Kayıt formumu kaybettim ya da yanımda yok, ne yapmalıyım? Bunlardan en önemlisi ise “Telefonunuzu bulun” özelliği oldu. Android ve iOS cihazlarda çalışan özellik, basitçe “ telefonumu kaybettim ” .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar