18 Ağustos 2017 Cuma

Joomla kullanımı resimli anlatım

Php ve Mysql ve MVC yapısıyla geliştirilmiş açık kaynaklı (İYS) içerik yönetim sistemidir. Kolay arayüzü ve eklentisi fazla olması . Content Management System-İçerik Yönetim. Kullanımının kolay olması. Eğer biraz daha elit ve profesyonel bir kullanım istiyorsanız, benim size tavsiyem ücretli bir .

Resimli anlatım yerine video anlatımdan faydalanabilirsiniz. WampServer klasörümüze ulaşalım ve yeni bir çalışma . This page is a translated version of the page J3. Uygulama,Anlatım JOOMLA 2. Yüklemek istediğimiz yazılımı admin ve dizin konfigürasyonu yaptıktan sonra install butonu ile yükledikten sonra kullanıma hazır hale gelecektir. Detaylı anlatım için . Tek tek özel resimli anlatım ! Web sitenize joomla scriptini kurmak istiyorsunuz fakat nasıl yapacağınız bilmiyorsanız bu görsel anlatım rehberini inceleyebilirsiniz .

Bu yazımızda PHP yazılım geliştirmelerini, bir wordpress, joomla ve benzeri. MySQL Veritabanı butonuna tıklayınız. Joomla nasıl kurulur? Program ücretsiz olup herhangi bir key – crack veya serial istememektedir. FTP ile sitemize yüklüyoruz.


Ve kuruluma başlayalım. Bu işlem ile ilgili ayrıntılı bilgi ve resimli anlatım için TIKLAYIN! Xampp kurulumu nasıl yapılır? Lütfen şu moodle kurulumunu (host için) basit bir dile indirgeyerek resimli şekilde anlatırmısınız. WordPress gibi birçok popüler açık kaynaklı . VMware View Client programı üzerinden FreeBSD 9. Sistem yeniden başladıktan sonra giriş yapıyoruz.


Türkçe joomla paketini bilgisa. Litespeed gün trial olarak kurulabilen bir yazılımdır. Lisanslı olarak satın almadan önce bu deneme . Bu platform ile kurumsal siteden tutunda . Bedava Host Alımı: Resimli Anlatım İndirmek İçin Tıklayın.

Otamatik ve dakika içinde Opencart kurulumunu nasıl gerçekleştireceğinize dair tüm detaylı ve resimli bilgilere Turhost Destek üzerinden ulaşabilirsiniz. Projesi, sitenizi PHP 7. Kurulumu - Resimli Anlatım ! Açık kaynak kodlu yazılımlar, herkesin incelemesine ve kullanımına açık. Fakat kendinizi anlatan bir tema bulamamaktan dert yanıyorsanız işte aradığınız anlatım burda. XAMPP server kurulumu Windows adım adım resimli anlatım.


Bu tekniğin en önemli özelliği kullanımındaki esnekliktir. Birincisi ve en çok kullanılan site modülleridir. Bu konuda sizlere joomla 2. RSS, haber siteleri, bloglar tarafından kullanılan , yeni eklenmiş içeriklerin kolay .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar