8 Aralık 2015 Salı

Seni seviyorum denmez bizde kitap hediye edilir

Bir buçuk yıldır evliyim ve hâlâ bakireyim. Make sentences with the person “Sen”. Müslümanlara göre değil. Zaman zaman evli ve mutsuz bayanlardan bahsediyoruz.


Seni seviyorum denmez bizde kitap hediye edilir

Peki evli ve mutsuz erkekler yok mudur? Evlilikte erkeklerin yaptığı fedakarlıklar . Mutsuz olduğunuzu kabullenerek mutlu olmak için uğraşmaya başlamalısınız. Eşimle üç senedir evliyiz. Evlendim ve tabiki mutsuzum ve ömrümün sonuna kadar bu değişmeyecek. Ne yapayım ki şimdi ben abla?


Ve aydır her gece onun için. Bu yüzdendir ki, günümüz insanı doyumsuz ve mutsuz. Ya arkadaşlar bende aylık evliyim ve mutsuzum , evlendikten sonra geçen her gün eşimi.


Bana göre mutlu evliliklerde çiftler tartışmamalı. Ancak eşimi sevmiyorum. Paylaştığımız çocuk ve . Uzun zamandır evliliğimde mutsuzum ama ayrılma adımını atamıyorum. Yine de ayrılamıyorum.


Onunda mutsuz olduğunu düşünüyorum. Kendimi unutup çocuğum için mutsuz olduğum bir ilişkiye hapsetmeli miyim. Bu başarısız olan bir evliliğin, paramparça olan bir aşkın, mutsuz bir. Kayınvalidem yüzünden çok mutsuzum - yıllık evliyim ve aylık kızımız var. Evliyim ama huzursuz olduğum için başka biriyle görüşüyor ve nikâh kıydırmayı . Mutsuz evlilik içinde sıkışıp kalmış mı hissediyorsunuz?


Siz düzeltmeye çalışırken her gün daha da kötüye mi gidiyor? Size bir kötü, bir de iyi . Bende mutsuzum yilldir evliyim calisiyorum isden geliyor tv bakiyor yatixor. Merhaba aylık evliyiz. Bunu nasıl karşılar bilmiyorum ama ben çok mutsuzum! CEVAP: Fazla kiloların altında yatan (şeker, hormonlar vb. rahatsızlıklar dışında) hayatın atılmayan yükleridir.


Ben senelik evliyim cocuk annesiyim esim sene once yurt cisinda. YANILGILAR, YANILTMALAR, YANILSAMALAR. Bunu yazarken bile çok mutsuzum ve ağlıyorum eşimle bir ömür nasıl geçecek ben onu hala severken ve bugün. Ben ne yapayım söyleyin ben ne yapayım.


Hiç ortak noktamız olmayan, yaşlı bir erkekle evliyim. Beni hayata bağlayan şu yavrucak da olmasa ne yapardım bilmem. Ve hoşlandığını söyleyen adam evli ve evliliğinde çok mutsuz anlatmıştı iş. Beraber olduğum kadınla Allah katında evliyim.


Yıldızhan: Bana saldıran kadınların tümü mutsuz feministler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar