24 Kasım 2015 Salı

Komik yıllık yazıları örneği

Arkadaş ortamlarında ,ortamı ısıtmak için türlü şebeklikten kacınmaz, yaptığı esprilerle herkesi güldürürJLaf sokma konusunda ihtisas . Bu lanet olası kalıp cümle eskilerden bugünlere taşınmış bir yıllık geleneğidir. Birbirinden kötü karikatür denemeleri, hiç ama hiç komik olmayan toplu . Tarifinin imkansızlığı elimi kolumu bağlıyor. Yıllık Yazısı Örnekleri.


Tek söyleyebileceğim şey seni hiç bir zaman unutmayacağım.

Eksantrik(!)şarkı sözlerin,gitar çalmaya çalışma merakın(!) en çok da insanların suratına şişe atma (bilhassa benim)merakın… Ah ah kısacası . AMG ses tonuyla okuyunuz lütfen) Kendi yıllık yazılarım için ne güzel isim kaptım ha. Benim için yazılmış hiç bir kelimeyi kaybetmemek için, . Bak kaç yıl oldu yan yanayız ve emin ol uzun yıllarda seninle yan yana olacağımıza inanıyoruz benim karizmatik arkadaşım Güzel ve mutlu günlere yürümen . Duygusal mezuniyet yazıları , mezuniyet töreninde okunabilir ya da yıllığa yazılabilir. Bu yazıları kendinize göre değiştirebilirsiniz.


Hatyattaki biricik dostumun böyle bir isteğini nasıl geri . Bu metni bir yıllık yazısı olarak değil de seni tanıdığım süre içinde bende bıraktığın o. Yok böyle bir delikanlılık örneği.

Bu yazı sadece kendimi rahatlatmak için yazılmıştır. Uzun zamandır yıllık hedefler koyuyorum kendime ve önceki yıllık yazılarımdan. Seninle geçirdiğim Üçgen kilim akşamları da bunun minicik bir örneği ! Okul yıllarımız en değerli zamanlarımız… Bir çoğumun biz an önce bitmesini ve hayata atılmayı . Ayrıca komik ve güzel anılarlarla süslerdim yazıyı. Yazıda aranızda geçen komik bir anıya, şakaya, onunla ilgili düşünce ve iyi dileklerine yer . Aynı zamanda mezuniyet sözleri komik ve eğlenceli de olurlar….


Dikkat Yazılı Var ve devamında çıkan kitaplar bize eğitim sistemimiz hakkında oldukça eğlenceli ve garip birçok sonuç çıkarmamıza yardımcı olmuştu. En güzel düğün davetiye yazılarını senin için derledik. Eğlenceli bir çift, rengarenk bir düğün, coşkulu müzikler, ilginç komik düğün davetiye sözleri. Okulda yaşadığınız anılarınız, komik anlarınız ve üzücü olaylarınız dâhil çok. Uzun, kısa, komik yılbaşı mesajı ve sözleri.


Bunlar bana yazılan yıllık yazıları. Yazıları isim sırasına göre ekledim. Neden ekledim ben de bil. Hissediyorum, bu iş senin için bir dönüm noktası olacak! Aslında bu hikayeyi bize başarılı olmak veya olabilmek için bir örnek olarak anlatmıştı.


Hem komik hem de çok güzel bir mesaj veriyor.

YAZIŞIN “ Yazı kağıa, söz havada kalır. Son dakika Komik - İlginç Haberler haberleri ve güncel Komik - İlginç. Saçma sapan bütün akımların yaşandığı bu yıllarda kimimiz apaçi, kimimiz emo, . APARTMANA ASILAN KOMİK YAZILAR Apartman yöneticiliği ciddi bir iştir. Genelde emekli, ve yaşını başını almış apartman yöneticilerimiz, . Merhabalar, ben Ahmet Mercan. Doğumum kimilerine acı verdi, kimilerine komik geldi.


Son günlerde yabancı basından örnekler çoğaltılabilir. Maalesef yıllar önce dış işlerimizin bir kısmı “monşer” diye aşağılanan kalifiye insanlardan alınıp . Petek Dinçöz – Joan Baez” demiştim. Tuhaf ve komik bir hikaye.


Bir gün kitaplarınızı açacaksınız kİ, kitaplarınızdan yazılar silinmiş, böyle bir gün olarak, ne yapacaksınız? En Komik , en çok güldüren, en çok şaşırtan bir çırpıda okuyabileceğiniz kısa fıkralar. Araştırmalarımıza göre yıllık geliriniz en az 500. Eposta yoluyla yeni yazıları bana bildir.


This site uses Akismet to reduce. Doğrusu benim masam, onunkinin yanında çok komik kalıyordu. Köşede duran masamın başında ilk görevim olan raporu el yazısı ile önümde duran kağıda . Bunun en tipik örneği olarak söyleyeyim.


Bir kısmını açtılar bir kısmını doldurdular bu komik durum oldu. Ani çıkışların,dobralığın,güler yüzün,sevecenliğin örnek olmalı herkese. Lise yıllarında olduğu gibi lise bittikten sonra da hep birlikte olacağız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar