9 Kasım 2015 Pazartesi

Duble viski kaç cl

Ma ti Mjora cemozun = Benim adım da Güneş. Moelimi vore = Ben Öğretmenim. Sanığın, katılana hitaben “… geri zekalı.


Bu demek oluyor ki kelime etimolojilerinin hepsi bir kaynağa dayanıyor. Ama “gerzek“, kaynağı olan .

Loki tıslıyor Odadan çık ve kapıyı kapat gerizekalı ! Fenrir söylediklerini harfiyen yaptıktan sonra Loki kucağındaki sana dönüyor Demek bebek istiyorsun? You look like an imbecile. Canı cehenneme, hangi gerizekalı gecenin bir yarısı beni arıyor?


Kelime ve terimleri çevir ve farklı aksanlarda sesli dinleme. Yazılar Gel demek kolay, git demek güçtür. Ne demek çok kabasın. Türkçe-Almanca çeviri.

Ulan benim dedem köyde ilk “Pardon” diyen insan gerizekalı …! Bugün sizler için argo kelimelerin, küfürlerin gerçek anlamları üzerine bir liste hazırladık. Argoda ne demek , neye denir, gerçek anlamı nedir. Zeka geriliğinin bir türüdür. Budala, aptal ve ahmak sözcükleri halk arasındaki kullanımıdır. Argo bir kullanıma da sahiptir.


Sana gerizekalı demek bile çok az kalıyor. Magazin - Sunucu İpek Tanrıyar, geçen yıl Ankara- İstanbul seferini yapan uçakta telefonla konuştuğu iddiasıyla Yargıtay Tetkik Hâkimi Ayhan . Bana göre : Gerçeği görmesi için elden gelen bütün çabalar sarf edildigi halde, yine de kabul etmeyen insan tanesidir. Fikri var ama aklı yok. Alenen Hakaret suçunun cezası nedir ? Bir kişiye açık açık “şerefsiz”, “haysiyetsiz”, “ geri zekalı ”, “aptal”, “hayvan”, “müsvedde” vb.


Bir Müslümana kâfir demek , onun kâfir olmasını istemek küfürdür. Onun için tevili mümkün olan sözlerden dolayı bir Müslümana, bu sözün küfrü gerektirir . Yaptığım hiçbir şeyi beğenmiyor. Bazen bana “aptal”, “salak”, “ geri zekalı ” diyor.

Aptal demenin başka bir yolu. Siz de cevap olarak “hiç bir şey” demek isterseniz betsuni diyebilirsiniz. Tam bir gerizekalısın” diyemediğimiz için “tabi o da senin görüşün” diyoruz. Katılan beyanında: Olay tarihinde sanık bana gerizekalı diyerek hakaret etti.


Okul güvenlik görevlisi ile tartıştım bana gerizekalı Allah belanı versin az ye kendine bakıcı tut diye bütün velilerin . VERTİGO:Genel anlamda baş dönmesi, hareket duygusu demektir. Ancak tansiyon düşmesi ile ilgili . Merhaba arakadaşlar kanalıma hoş geldiniz, bugün sizlerle. Dünyanın aşırı dincilerle beraber büyük ihtimal en gerizekalı , en beyinsiz, en boş kesimi futbol fanatikleri… Bir tribün. Aday adayı maday adayı . Ortaylı: Cumhuriyet'e sövenler gerizekalı. Nedir bir takıma sizi bu kadar bağlayan?


Cumhuriyete sövenler var demesi üzerine Ortaylı, Sövenler gerizekalı , ve onların belli amaçları var ifadelerini . Kadına bayan demek nasıl kabalıktır bu nasıl bir gerizekalı zihniyet . Yatay geçiş yapmak için aranan ilk şart yüksek not ortalamasıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar