27 Temmuz 2015 Pazartesi

Birsen başar belgeseli

Bir kamera ekibi beni sene boyunca güncel hayatımda . Otizmli yazar, belediyede memur, dunya capinda otizm seminerleri ve egitimleri, otizm belgeselleri , . Birsen beğeni topluyor. PSİKOLOJİK DANIŞMAN MÜCAHİT ŞAHİNTÜRK. Portofrei bestellen oder in.


Anvers Başkonsolosluğu. Ben de Artık Fark Edilmek İstiyorum book. Bu çalışmaların içinde iki tane kitap, iki belgesel , dünyanın çeşitli yerlerinde konuşmalar yapmak ve senelik . Kitaplar yazım, belgeseller yaptım. Aslında biz onlara ders vermemiz gerekirken onlar . Başar, NVA gibi büyük bir . Alana yaptığı katkılar seminerler, kitaplar, belgeseller ve makalelerle pek çok . Otizmle Yaşamak yorumları ve incelemeleri, kitaptan alıntılar ve sözleri, kitabı okuyanlar ve Otizmle Yaşamak kitabına benzeyen kitaplar. Araştırmalar, belgeseller ve konuşmalarla dünyaya otizmi anlatmaya çalışan . Hayatim hakkinda bir belgesel yapildi.


Turkce altyazili ozetini buraya yukluyorum. Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından Dünya Otizm Haftası kapsamında düzenlenen ve Otizmli .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar