12 Temmuz 2017 Çarşamba

Sevgiliye anı defterine yazılacak güzel sözler

Bu güzel aşk sözleri sevgiliye söylendiğinde, özellikle özel günlerde kişileri birbirine. Ne bir ömrü sensiz harcayabilirim, ne bir anı sensiz yaşayabilirim. Kimi zaman yıldönümü kimi zaman doğum günü bahanesidir. Araya yazılmış şeyleri katmak istiyorum. Kız arkadaşımın defterini ders çalışmak için aldım geri iade ederken içine güzel bişeyler yazıpta vereyim diyorum.


Bi sayfaya adını diğer sayfa . Hayatıma giren en güzel ve en anlamlı hediyesin canım sevgilim seni. Canım Arkadaşım, süslü sözler söyleyemem, göstermelik olsun diye hediye alıp gelemem. Yaşadığım en farklı ve en güzel duyguları senin sevgin verdi yüreğime sevgilim…. Paylaşılacak daha ne kadar çok anı var. Hani gözler vardır sözleri anlatır, hani sözler vardır gözleri anlatır, bir de aşk vardır . Bir Ayrılık Değil Bir Yaşam olmak istiyorum Hayatında Bir Anı Değil Anıların . Bu nedenle hatıra defteri ne hep özel ve güzel anılar yazılır.


Hatıra sözleri hatıra ile ilgili sözler hatıra mesajları hatıra sözleri kısa hatıra sözleri yeni hatıra . Ona ilk sözlediğiniz sözleri hatırlıyor musunuz peki? Onunla ilk tanıştığınız günden bu yana yaşadığınız tüm o romantik anları yeniden anımsamaya ne dersiniz? Ben bunu gözlerimle gördüm, yalan yok, kendi balkonumda!


Bir acı biber bile yanındaki bibere sarılıyordu. Ne kalem yeter, ne defter. Imediğimi yaşattı, iste o ani senIe yaşadım senIe sevdim. Uzun Yazılmış Mesajlar Sözler.


Ani Defteri Yazi örnekleri Evlilik Ek Konular Evlilik Rehberi. Anı Defterine Yazılan Sözler özlü Sözler Anlamlı Ve Güzel. Tüm yaşantınız boyunca birlikte en güzel günleri, en neşeli anları ve sevginin. Kısa aşk şiirleri yazımızda sevgiliye gönderebileceğiniz birbirinden romantik.


Ben seninle yaşanılan her mutluluğu ölümsüz bir anı olarak gönül. Saat Hediye Ederken Yazılacak Not ve Güzel Sözler. Değerli GuzelCumleler. Anne Frank, Hatıra Defteri. Sevgilinize saat almak.


En güzel Doğum Günü Mesajları içinden en beğendiğinizi seçebilir, Osevio ile sevgiliye ,. Hal böyle olunca insanlar, önlerinde duran o yepyeni 3günün ilk anını. Bazen mumları yanan bir pastanın yanında yazılan hoş bir not ile bu jest. Mottolu Siyah Defter ve Kalem Seti - İsme Özel - Kraft Kutuda - Hediye.


Her bir kalbin üstüne, sevgilinizin kalbini okşayacak sözler yazıyoruz. Ve bunları güzel bir kutunun içerisine koyuyoruz. Tabi burada yazılacak olanları istediğiniz gibi isteyebilirsiniz.


Anlamlı ve etkileyici Hatıra ve Anı sözlerini bu sayfada okuyabilir ve. Söz Defteri Nasıl Hazırlanır Mehmet Cabar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar