24 Temmuz 2017 Pazartesi

Bir fincan kahve olsam şükran ay

Bir fincan kahve olsam şükran ay

Dün akşam yolda gördüm,seni yıllardan sonra. Bir yabancı gibiydin,dönüp bakmadın bana. ARI ÜRÜNLERİ KULLANMAK. Vahdet Vural - Vurmayın 14. Bir fincan kahve olsam kırk yıl hatırım vardı.


Bir fincan kahve olsam şükran ay

KRAN AY - BİR FİNCAN KAHVE OLSAM. Uzun zamandır hasret kaldım yüzüne Muhtacım inan senin bir tek sözüne Yalvarsam ağlasam kapansam . Bu Pin, Fato tarafından keşfedildi. Ay , sayısız şarkıya hayat verdi.


Bunu senden ummazdım, çok kırıldım ben sana. Paylaş Tweetle Paylaş Paylaş Paylaş. Not: Klavye yön tuşlarını kullanarak galeri resimleri arasında geçiş yapabilirsiniz. Kahvenin içerikleri nelerdir ? Türk Sanat Müziği sanatçısı Şükran Ay (78),nbsp;tedavi gördüğü.


Bir fincan kahve olsam şükran ay

Hit müzik şarkı indirmek için tıkla. SABAHAT SALİM - BİR FİNCAN KAHVE OLSAM. Senin en güzel yerin kahverengi gözlerin, kalbimi kıra kıra, sevemedim karagözlüm, bir fincan kahve olsam , ayrılık kolay değil onun sesinden dinlemeye.


Bu sitede en yeni mp3leri . Na Karagözoğlu - Bir. Tüm bu isimlerden oluşan tek bir albüm bir süredir müzikseverlerin arşivlerini süslüyor. Emel Sayın: Çile Bülbülüm, Şükran Özer: Kader Kime Şikayet Edeyim. Türk Metal üyesi işçiler: “Bu zam 2-ay içerisinde eriyecek”.


Ay Sevemedim Kara Gözlüm Orjinal Plak Kayıt mp3. Ay - Sevme Dediler Sevdim 4:46. Tanju Okan-Öyle Sarhoş Olsam ki- nostalji dinle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar