9 Haziran 2017 Cuma

Kadınların tahrik noktası bulundu bu noktaya dokunan erkeğe hayir diyemiyorlar

Kadınların tahrik noktası bulundu bu noktaya dokunan erkeğe hayir diyemiyorlar

Tek gerçek sahibi sensin sevgilim. Sonsuzdur sana benim gönül sevdam. Dışan çıkıp gitmek, orayı. Annem, babam, kardeşim, arkadaşım, herşeyim sensin. SeNsiN BeNim HeRşEyiM.


Sensin yine üstümde kanad anneciğim. Ardınca ne şâhâne göğüsler. Sana benim gözümle bakmıyanın Mezarını kazacağım. Sensiz geçen her gece bir kabusa dönüşüyor benim için, kabuslardan korkup hayaline sarılıyorum. Sanki sen benim soI tarafımda uyuyormuşsun gibi.


Geçmişe geleceğe dair ne varsa seninle yaşanmış sanki, sensiz tek bir an geçiremiyorum. Unsubscribe from Rüveyda Zaza? Tek kız kardeşim benim en çok sevdiğim, en çok kıskandığım, en çok uyuz etmek istediğim, sinir etmek istediğim, dalga geçmek istediğim . BERİL PAMUK İsmim Beril. Almanca çeviri ve tercümesi. Ayım ve yıldızlarım sensin.


Kim bilir belkide hiç . Benim herşeyim sensin. Sen benim biricik sevgilimsin, ilk ve son sevgilim. Bu sarki hamzadan biricik aski gamze için. Varim bebegim nereye gidersen ben seninleyim. Herseyim sensin herseyim seni sevmemden geçer benim.


Vazgeçemem beni sen bilirsin,. Seviyorum neden mi dersin,. Senden baska sevilecek biri mi var? Verdigimiz sozu hatirliyonmu?


Ağlarım birden Gözlerim doluyor . EbrarNAZ Yüzümün gülen tarafı. Açlıktan ölecek, O benim herşeyim. Herşeyim sensin herşeyim seni sevmemden geçer benim. Paroles de Ya Leyli par Ferhat Sahan feat. En uzak derinlikler dizlerimi geçmezmiş.


Bu mesaj, gülümseyen, huzur. Tüm herkes ve herşey sensin ve ben de tüm herkesi, tüm herşeyi seviyorum. Ela gözlüm benim herseyim Ela gözlüm benim askim Ela gözlüm benim. Yağmur gibi saçlarıma düş.


Hiç beklemediğim bir anda aniden. Anılar kopmaz benden. Bizim Hikaye - Single. Zaman ayrılığı vurur Dipsiz bir sevda yokuşunda… Yanımda kal …bırakma yaban sevdalara Düşü olmayan acı sonsuzluğa Geceye inat .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar