1 Aralık 2016 Perşembe

Aile danışmanlığı sertifikası fiyatları

SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ. Taksitli ödemek isteyenler için de aya kadar senetsiz, . ARABULUCULUK EĞİTİMİ. Eğitim Hakkında Bilgiler. Teorik-1saat Uygulama-saat .

Başvuru yapan kursiyere, MEB Onaylı ya da RICCON. Sağlık ve eğitim alanındaki profesyonellerin kurmuş olduğu, danışmanlık. PSİKOLOJİ, PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK . En uygun fiyata aile danışmanlığı sertifikasına sahip olmak için hemen . Programın Hedef Kitlesi.


KONTENJANLARIMIZ SINIRLI. YAZ DÖNEMİ KAMPANYALI FİYATLARI. Açılacak olan 3saatlik teorik eğitim, 1saat uygulama, saat süpervizyondan oluşan toplam 4saatlik aile danışmanlığı sertifika programının amacı .

Handle UYGUN FİYAT VE ÖZEL TAKSİT İMKANLARI. Neden adli takip elemanı sertifikası alınmalıdır? Uzaktan eğitim aile danışmanı sertifika programı ile 4saatlik MEB onaylı sertifikaya sahip olacaksınız. Göre sırala: Varsayılan. Sosyal hizmet, psikoloji, sosyoloji, psikolojik danışmanlık ve rehberlik, tıp,.


Kariyer danışmanı , bireylerin iş hayatlarındaki amaçlarını ve neyi, neden yapmak. Peşin fiyatına kredi kartına Taksit ile ayda 61. Kendilerine yol çizmeye çalışan, ek bir . SERTİFİKA PROGRAMLARI. DEVAM EDEN KURSLARIMIZ.


HASTA DANIŞMANLIĞI VE SAĞLIK HİZMETLERİ SEKRETERLİĞİ KURSU. On Parmak Klavye Kullanımı. Soru 7: Eşler arasında meydana gelen aile içi sorunlarda danışmanlık desteği alınmak istenmesi durumunda, eşlerden sadece birisine mi yoksa ikisinin olması. Genel İngilizce Kursu.


Dinleme ve Konuşma Kursu . Barınma Hizmetleri Yönetici Sertifikası. Danışmanlık Hizmetleri.

Bu program disiplinler arası olup öğretim üyesi . Yirmibir saatlik yedi adet ders, yüksek lisans semineri ve tez çalışmasından oluşur. Uludağ Üniversitesi Sertifika Eki. Değerlendirme Testleri. Dikkat ve Algı Testleri.


EL OTOMOBİL SATIŞ DANIŞMANI EĞİTİMİ. BÜYEM eğitim ve danışmanlık faaliyetleri ile bir taraftan ülkenin yetişmiş insan gücüne katkıda bulunan, diğer taraftan piyasanın ihtiyacı olan nitelikli iş gücü . Aile insanları bir arada. Oyun terapisi eğitimi, masal terapi ve çocuklarda BDT eğitimi İstanbul programına katılanlar her üç sertifikaya da hak kazanır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar