6 Mart 2019 Çarşamba

Yurtdışından para transferi limiti

Aşkla yazdım senle dolu kalbime… Gülüşlerine kurban. Arkadaş kusura bakma ama sana şiir nasıl yazılır öğreteyim diyorum Seni seviyorum diye üzülme bir daha sevmem istersen eğer sen olduğun. Dünyalar güzeli aşkım.


Benim ciğerparem Bie şiir yazdım arkadaşlar, bu şiir nasıl olmuş sizce? Gözlerine şiirler yazmıştım , yazma dedi sözcüklerim akmaya başlarsa gözlerimden . Fehmi Çelebi tarafından şiir adına ne var ise ( Yazmak -Divan-Sohbet dahil) . Böyle saf kızlar kaldı mı ya kaldıysa gelsin nikah salonunda bişey denicem. Bense sana şiirler besliyorum sevgili, öldürmüyorum sevdiğin şiirleri ,. Sen mi yazdın benim alın yazımı, Sen mi çizdin benim yalnızlığımı, Söyle bana seni . Komik ve sirin bir siir. AzzyLand Recommended for you. Bir şiir yazdım sana şiir aşksız aşk şiirsiz olmazmış Gül olmadan bülbül ötmez.


Read SANA ŞARKILARDAN ŞİİR YAZDIM from the story Bir Avuç Şiir by GeceminKalbi (KALB-İ Metruk) with 1reads. Lakin çok istedim ama beceremedim. Sonrasındaysa öylece tıkandım . Ahmet Haşim, Şiir, bir hikâye değil, sessiz bir şarkıdır diye tanımlar şiiri;. Ben aşkımla bahar getirdim sana. Yazarı Müzeyyen yavuz olan BİNLERCE ŞİİR YAZDIM başlıklı şiiri okumak.


Bu şiir senin için sevgilim. Belki de uzun geceler boyunca aşkınız için kafa patlattınız ve sadece Onu düşünerek en güzel şiirlerinizi yazdınız ! Yeni bir sayfada sana bakmak-Yılmaz Erdoğan. Kitap okurum, çay demler şiir yazarım sana. Bazen seni seviyorum aşkım ! Karasu adlı şairimizin Bir Şiir Yazdim Sana. Sana şiir yazmak ahmaklıktır.


Aşık oldum dedim sana dönüp bakmadın bana. Seni yazdım, senden öteye gidemedim. Aşkıma Bir Şiir Yazdım. Duyguları anlatmanın en naif yollarından biridir şiir.


Sizin en sevdiğiniz aşk şiiri hangisi? Felaketim olurdu, ağlardım. Seni Seviyorum ile ilgili en güzel şiirler. Seni kıskanıyorum, çünkü seni seviyorum aşkım.


Ne zaman bir aşk şiiri duysam, mısralardan sen akıyorsun. Acaba kaç şair senin güzelliğini anlatmak için binlerce mısra yazdı. Biliyorsun, ben öğrenciyken de yazardım hep şiir filan biliyorsun. Seni ilgisiz kalmaman için sayfalarca şiir yazdım.


Fantazilerimizi yazdım. Gel hele sevdiğim yanıma otur. Ben seni sevmemin sebebi çoktur. Okurkende seni okudum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar