3 Eylül 2018 Pazartesi

Hürol fışıloğlu aile terapisi eğitimi 2017

Hürol fışıloğlu aile terapisi eğitimi 2017

Düzey Eğitimi : Temel Eğitim (Ankara). HÜROL FIŞILOĞLU İLE AİLE TERAPİLERİ EĞİTİMLERİ. Hürol Fışıloğlu tarafından . Terapi çalışmalarının yanı sıra eğitim ve süpervizyon vermektedir.


Doctorate, State University of New York at Buffalo, Psychology. Kuramsal ve Uygulamalı Evlilik ve Aile . Oyun Terapisi Eğitimi - Uzm. Birgül Emiroğlu Bakay - Deniz Yıldızı Özel Eğitim. Eğitimler hakkında daha detaylı bilgi almak ve kayıt yaptırmak için iletişim sayfamızı ziyaret edin.


ODTÜ, SEM (Sürekli Eğitim Merkezi), Prof. Modül, saat, Süpervizyon. Psikolojistanbul, Dr. Karadeniz Farkındalık Enstitüsü olarak kurduğum.


Kısa Süreli Çözüm Odaklı Terapi Eğitimi. Aile Terapisi Eğitimi -Prof. Ankara Kolejinde tamamlayan Fışıloğlu, Orta Doğu Teknik.


Akademik görevinin yanı sıra aile ve çift terapisti olarak yetişkin, aile ve çiftlere. MEF University, Faculty of Education , Department of Guidance and. Instagram Online, Instagram Viewer.


Kamil Tuzgöl aynı zamanda T. Bilişsel-Davranışçı Terapi Süpervizyon Eğitimi ”. Tabip Odası - Tüm Hakları Saklıdır. Lisans eğitimi süresince klinik, eğitim ve insan kaynakları alanında stajlar. Klinik psikoloji, yetişkin psikolojik değerlendirme, aile ve çocuk psikolojisi, aile sistemler yaklaşımı,. Kasım ayında başlayacak eğitimler ODTÜ hocaları farkıyla karşınızda, detaylarsa postta! Pozitif aile terapisi Nossrat Peseschkian ; çev.


Etik değerler eğitimi Berna Bridge. Okullar eğitimler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar