24 Ağustos 2018 Cuma

Annemizi nasıl ikna ederiz

Annemizi nasıl ikna ederiz

Peki, İnsanları ikna etmenin en etkili yolu hangisi? Dikkatlerini ne söylediğinize değil, nasıl söylediğinize çekin: İkna etmenin . Babanız ve anneniz size bir şey almak istemezlerse sizde o şeyi çok isterseniz onlara bunu nasıl aldırtırsınız? Umarım demek istediğim şeyi . Annemleri nasıl ikna edebilirim ? Ajitasyon yap bu benim hayalım anne bunu elimden alma yıllar sonra içimde bir ukte olarak kalmasın çoçuklarıma anlatabileceğim resimlerimi. Kendi başıma bir çok yere gittim Balıkesir, Kıbrıs.


Annemizi nasıl ikna ederiz

Ama annemi bir türlü ikna edemiyorum. Biliyorum beni görünce birşeyler değişicek. Ve ben pes edemiyorum. Anneleri ikna etmenin yolları nelerdir?


Karşınızdaki insanı ikna etmenin yolu doğru kelimeleri kullanmaktan geçiyor. Peki bunu nasıl yapacaksınız. Karşınızkine düşüncelerinizi anlatırken ya da onu ikna etmeye çalışırken zorlanıyorsanız doğru. Bu videoda Cem bize insanlardan istediğinizi almanız için püf noktası gösteriyor. Taklitçi olun: Taklit insanı sinirlendirir.


Annemizi nasıl ikna ederiz

Ama fark ettirmeden yaparsanız, karşınızdakini etkilemenin en kestirme yolu… Yapılan bir deneyde . Arkadaşlar ben annemi telefon almaya ikna etmeliyim. Onu nasıl ikna edebilirim. Ciddiye alırsanız sevinirim. Bugün ise az once annemi.


Ailemi bu evliliğe nasıl ikna edebilirim M. Nasıl ikna ederim bilmiyorum. Hocam annem başörtüsünü takmıyor. Akvaryum fotosunu koyucam yakında. ADIMDA AİLEMİ YURTDIŞINA NASIL İKNA EDERİM ? Bu kadar şarta rağmen annemi ve babamı nasıl ikna edebilirim ? Gördüğünüz gibi bir sürü sorunla karşı karşıyayım ve en son . Kapıdan elindeki paketi bırakıp “her şey için teşekkür ederim çocuklar” en kısa . Barış Gürkaş detaylı şekilde açıklıyor.


Evet, artık zamanı geldi. Yeter kardeşim ya, her “vuuuuuunnnn” diye giden motor sesi duyduğunda cama fırlayıp ancak uzaklaşan sesine . Bir evcil hayvan almak istiyorum. Bu konuyu yazın hep onlara açmıştım. Köpekleri hayvanları sever. Peki, arkadaşların seni bir yere çağırdıysa fakat anne babanın buna nasıl tepki.


Sadece sana herhangi bir şekilde zarar gelmeyeceğine makul ölçüde ikna. Bir arkadaşınızı nasıl ikna edersiniz? Biz, iyiyi ve kötüyü annemizin -babamızın anlattığı masallardan öğrenmedik. Babama ikna edici sözler söyleyip ona 4ü verip 5i b. Sizce nasıl ikna edebilirim?


Annemizi nasıl ikna ederiz

Güzel cümleler, teşekkür ederim :). Ne söylediğinizden çok nasıl söylediğinize dikkat edin. Söyleyiş biçiminiz, karşınızdaki kişiyi bir düşünce yada olayda ikna etmenin en önemli .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar