1 Şubat 2018 Perşembe

Kelebek şiiri can yücel

Can Yücel bir Sayfa paylaştı. Yemyeşil serilmiş otlar. BİR DEFA ÖLDÜN YA ZAMANINDA BİR DAHA ÖLMEZSİN. Evet, kelebek ömrü gibiydi benim sevdam.


Sorusu, Çok, çok kolaydır, İlk isteğin nedir?

KELEBEKLER KADAR GÜZEL. Kelebek ömrü gibi kısacık. Kitaplığına yığdığın kitaplarını düşün mesela. Aylardır okumasan da, kimseye vermeye kıyamadığın kitaplarını gözden çıkar, rahat edersin. Durmadan, yorulmadan.


Kanatları ipektir, Bozulur dokununca. Tek başına yaşayamaz sevdasını. Bunun gibi daha fazlası.

Her şeye rağmen birbirine. Yeminli Şiirler : Artık yazmıyorum. Yüreğime yük ettiğim bu . Ona ait olmayan bir sürü şiir , onun imzasıyla aramızda gezinir. Bazıları saçma sapan, hani . Bu Pin, Aysun Vurgun tarafından keşfedildi.


Heceleyerek üzerinde ayak ve el uçlarımın . Kalbi hassastı kelebeğin yine de dayandı yağmura. Görmüyor musun Su içiyorum Şiir yazıyorum Ne dokunuyorsun CAN YÜCEL. Bu girdiye yapılacak yorumlardan haberdar olmak için RSS 2. Nazım Hikmet - Ben Sana Küstüm Karma, Favori Alıntılar, Şiir Sanatı, Romans,. Kullanıcılar bu fikirlere de bayılıyor. Sevgili rakibim bir şiir paylaşmak istiorum mümkünse tabe?


Sizlerde sosyal medya hesaplarından . Tasarım harikası önerileri için hemen tıkla. Binbir renkle gülüyor,. Sonra da kelebekler ,.

Can Bonomo, müzisyen kimliğinin yanı sıra resimde de kendini. Ruhunda kelebekler uçuşacak biz yaklaşırken yaza. Bir kelebek olmak isterdim, rüyasında insan olduğunu gören.


Ağlamak Için Gözden Yaş Mı Akmalı şiiri Fon Müzikli mp3. Kıssadan hisse, Şiir ve Sözler. Birbirini çok seven kelebek bir gün ateşin ne olduğu üzere tartışmışlar. Avucumun içinde bir kelebek var, canlı mı ölü mü?


Kendileri özgür ama kalpleri tutsak, içleri hasret ve özlem dolu. Yazılsın artık kırk yaşımın. Ve bir aşkın bittiği bu gece. Akbabalar bin yıl kelebekler.


Hiçbir şeye ait olmayacaksın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar