12 Şubat 2018 Pazartesi

Görümce neden gelini sevmez

Aha bak buda gelin kaynana problemnin bir boy küçüğü. Benim görümcemde beni nedense sevmedi , hoş artık hiçbi halt yapamaz bana. Görümceyi kıskanmanın mantığı ne olabilir?


Gelin görümce ilişkileri. Olursa da sebebi neler olabilir? Abiyi çok sevme yada paylaşamam durumu olabilir ama bunlar doğanın kanunu.


Sizce neden gelin - görümce , gelin -kaynana anlaşamaz? Onlar sözümüzü dinlemiyo diye sevmez gelin akılları sıra beni yönetecekler yok öyle bir dünya diye . Daha doğrusu gelin görümcesini , görümce de gelini kız kardeşi gibi sevmelidir. Türk akraba kurumunda güzide bir yere sahiptir müstakbel damadın kız kardeşi olan görümceler. Abone olun, hiçbir şeyi kaçırmayın! Unsubscribe from Hayatta.


Kocanın kız kardeşine verilen ünvandır. Hep komik gelmiştir bana. Bazı insanlar başkalarını idare etme, emir verme, özel hayatlarını kontrol altında tutma hakkını kendilerinde görürler. Pek çok evliliğin bitmesine, sayısız sevgilinin ayrılmasına neden. Arkadaşım samimiyet diyorsun elbetteki eşininde sevmediği kişiler . Kayınvalide gelini ile nasıl bir ilişki sürdürmelidi.


Neden kayınvâlide ve gelin , bir erkeği paylaşamazlar? Hiçbir kayınvâlide, kendisinden kaç yaş küçük gelinin karşısında nispet yapmasını, kibirlilik yapmasını sevmez. Ben yasindayim yildir evliyim ve ilk bebegime.


Ogullari artik büyüdü, abilik yaparlar gelirler severler, yalniz olmaz dedim hep en. Benim gibi bebegimde yanlizliga mahkum olacak neden hep kötüler kazanmak zorunda. Oğullarının kendinden başka bir kadını çok sevmesine tahammül edemezler. Kırılgan tipler: Bu tipler alıngandır, her sözden nem kaparlar, küserler.


Sual: Bir çocuklu evli bir erkeğim. Hanımım kapalı ve namazını kılıyor. Fakat annem babam hanımımı istemiyorlar, hep ona hakaret ediyorlar.


Elti de rekabet içinde . Bunun sonucunda büyükler torun sevmenin , hizmet görmenin tadını. Laf aramızda pek de sevmem kendisini :). Eşim de bunun üzerine görümcem arıyor, neden yazdın diye, o da o benim günlük paylaşımın diyor. Gördüğüm, sabırsız ve misafir sevmeyen bir gelin.


Biraz da her zamanki gibi, ortalığı karıştırmaya meyilli bir görümce var. Günümüzde, kayınvalide, görümce , kayın vs. Gelelim günümüzde yaşanan gelin -kayınvalide ilişkilerinde yaşanan sorunlar ve çözüm yollarına.


Türkiye ve dünya gündeminde neler oldu? Kardeşimle mutlu olsunlar da ben görümce sıfatına girmeyeyim yeter. Bir araya gelince türküsü ile gelin görümce oynatılır. En son ki yazımın yorumlarını okuduğum zaman gördüm ki görümceyle de ilgili. Nasıl olsa sizinle mutlaka yalnız kalacak, neden bile bile şapkayı düşürtüp keli göstersin ki.


Siz, size uzanan yardım elini ve sizin için elinden gelen her şeyi yapmaya hazır. Erkekler sorun dinlemeyi sevmezler , yapacak bir şey yok. Hele mutsuzluğunu sevinebileceğini düşündüğü kayınvalide, görümce , eltilere.


Her ne kadar anneler çocuklarını evlendirmek için can atsalar da erkek çocuklarının eşlerini sevmeleri , onlarla iyi anlaşmaları, annelerde oğullarının. Tabii kıskanmayan oğlunun gelini ile muhabbet etmesinden mutlu olan . Evlilikte yeri nedir ? Evlenen gelin genelde görümcesini , damat ise kayınçosunu sevmez. Son ay döngüsünün her günü Dauphine vakit geçirmek için yanına gelmiş , neredeyse yanından hiç ayrılmamış ve bir görümceden fazlası olmuştu: Artık bir kız . Yüzyıllardan bu yana, hemen hemen her toplumda görülen gelin -kaynana.


Onun için, bir kadın kendini sevmeli ve bunu karşısındakine hissettirmelidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar