28 Eylül 2015 Pazartesi

Kendimi çok mutsuz hissediyorum kadınlar kulübü

Sürekli olarak mutsuz hissediyorum kendimi. Kendimi her zaman yalnız hissediyorum. Bende kendimi çok yalnız mutsuz hissediyorum yaşamak için bir sebebim yok gibi geliyor. Kulübe hoşgeldin kanka.


Arkadaşlar hoşlandığım kadın napıyorsun yiğidim diye mesaj attı kitap.

Danışan: Özet olarak mutsuzum. Kadınlar depresyona girince hüzün, değersizlik, suçluluk duyguları . Ancak cinsel hayatımız beni mutsuz ediyor. Eğer sorun buysa, bir kadın doğum uzmanına danışmalısın. Evli mutsuz kadınlar.


Egzersiz yaptıktan sonra kendimi harika hissediyorum. Endişelerden kendimi özgür hissediyorum. Hiç bir şey yapmadan evimde kanepemde oturduğumda kendimi çok eksik hissediyorum.

Peki çocuk sahibi olmak istemeyen kadınlar ne düşünüyor? Ama anne olmam yönünde toplumdan gelen bir baskı hissediyorum. Mutsuzluk , keyifsizlik, umutsuzluk gibi depresif şikâyetler insanların zaman zaman yaşadıkları. Otuz yaşındayım, ama kendimi yetmiş yaşında gibi hissediyorum der.


Depresyon, kadınlarda erkeklere oranla yaklaşık iki kat daha sık görülür. Derinden derine sorup durur: O, mutsuz depresif bir kadın mıdır, yoksa . Hem üzüldüm hallerine, hem güldüm. Ardından kendimi hatırladım ve gülmekten vazgeçtim. Yoksa kendimi bebeğimle birlikte atarım dışarı 1-saat hadi bırak onu yarım saat bile. Hayır maalesef bende böyleyim neden biz kadınlar psikoloğa gidiyoruz.


Beni mutsuz eden eşimin duyarsızlığı biliyorum her erkek aynıdır der gibisiniz ama. Sizin gibi kadınlar cevremde çok ve hep mutsuz. En kötüsü sürekli kendimi suçluyor olmam. Yapılan araştırmalara göre kadınlar boşandıktan sonra daha mutlu oluyorlar. Anlatımlarda olumsuz bir tablo görebiliriz belki ama kadınların.


Bir yandan da okuma yazmam yok, iş yok kendime güvenip de çıkıp gidemiyorum.

Depresyon belirtileri ve depresyondan kurtulmak için yapılacak şey. Hayattan artık zevk almama, mutsuzluk , durup dururken gözyaşlarına . GÖKÇEN ERDOĞAN SORULARINIZI CEVAPLIYOR. Cinsel sorunlarınız mı var, doğumla ilgili sıkıntılar mı yaşıyorsunuz, yada gebelikte beslenme nasıl . Asyalı kadınların sırları bunda saklı! Yıllardır kullanıyorlar.


Biz kadınlar için depresyondan çıkmanın maliyeti de bir hayli fazla biliyorsunuz. Senden bu cümleleri duyduğumda kendimi değersiz hissediyorum. Mutsuz , umutsuz, sürekli yüzü asık, cinselliğe sık sık karşı koyan bir kadın durumunda . Kadınların yaşadıkları adet kanamaları ile hamilelik belirtileri ilk etapta oldukça.


Sosyoekonomik düzeyi çok düşük Afrika gibi toplumlar için üretilmiştir ama ülkemizde çoğu kadın kullanmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar