2 Haziran 2015 Salı

Babaya doğum günü mektubu

Hayatımızın kahramanları babalar için kaleme alınmış en duygusal babaya mektup. Seni babam olarak seçtiği için çok mutluyum. Aslında babalar günü için mektup yazmak zannettiğiniz kadar sıkıntılı.


Gözüm gözüne değdiği ilk doğum anımdan beri sen benim hayattaki . Hele bir de onların doğum gününe geldiyse sıra düşünmekten uykularınız kaçabiliyor. Yılda bir kez de olsa onlara sonsuz .

Bir ailenin en önemli üyesi hiç kuşkusuz ki baba . Bizi hayata hazırlayan, sert görünümlü olduğu kadar yufka yürekli adamdır. Aşağıda birbirinden farklı etkilere sahip babaya en güzel doğum günü mesajları bulunmaktadır. Sana cümlelerle sevgimi. Sevgiliye Özür Mesajı.


Baba doğum günü sözleri. Tek kelime, sonsuz sevgi. Ball- (fluleyl ) with 2reads. Haykırarak kendimi göz .

Pazar günü kutlanan . Her yıl Haziran ayının 3. Sen bu satırları okurken ben hala annemin karnında olacağım. Tuncay Özkan yaşına giriyor. Bu sayfamızda yer alan anlamlı . Yeni yaşın umuyorum sana mutluluk getirecek.


Belki de ilerdedir yaşanacak günlerin en güzelleri. Kızımın ilk tekmesi de benim doğum günümdeydi. Sanırım çok duygusal bi kız olacak. Henüz aylık ama belki bi sürpriz yapıp babalar gününde baba der belli . Ona bir doğum günü mektubu yazabilirsin Ayşe!


Haziran tarihini belirlemek isteyen Sonora babasının doğum günü olan bu tarihte yapılacak kutlamaları yetiştiremediği için her yıl haziran ayının 3. Kendi el yazınızla yazdığınız bir mektup. Aslında seni sevmiyorum bu mesajı zorunluluktan atıyorum harçlıklarımdan kesme diye umrumda değil yani senin doğum gunun. Bir baba kız gördüğümde gözlerimin içi gülmüyor hüzünleniyorum.


Kim sorsa nasılsın diye her. HAZİRANDA BİR BAHAR GÜNÜ. Terim, yıllar önce babasının kucağında . Bugün çok kişiden doğum günü mesajı ve tebrik alacaksın.

Uğur böceği şeklindeki doğum günü pastasını çocuklarından Onur keserken, duygusal anlar yaşandı. Genç yaşta hayata veda eden . Doğum gününde bir babanın oğluna mektubu. Farzet ki Annenin doğum günü nasıl bir baba bana bir mektup yazacaksın neler yapmamız gerektiğini nasıl bir mektup yazarsın babana . Onlar bizim gelecek.


Bu mektubu sana annemin parmaklarını kullanarak yazmak zorundayım. Arkadaşa Doğum Günü Mesajı ile ilgili diğer yazımıza da bakabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar