25 Nisan 2019 Perşembe

Cansu koç kendim ettim

Cansu koç kendim ettim

KENDİM ETTİM. Composer: Neset Ertas. Kendim ettim kendim buldum Gül gibi sararıp soldum eyvah Bilmez yar . Kahpe Felek, Ecouter. Kendim Ettim , Kendim Buldum, Ecouter ce titre.


Sen düşürdün beni dara. Sözüm kar etmiyor yara. Karadır şu bahtım kara. CANSU KOÇ - MURAT GÖĞEBAKAN. Hit müzik şarkı indirmek için tıkla.


Grab your guitar, ukulele or . Abdullah Koç , Cansu Başak Civek, Murat Duman, Mehmet Bicik , Niyazi Fırat. Başkalarına faydalı, kendime faydalı bir yaşam beni bekliyor. Cansu Koç sanatçısına ait en popüler şarkı . Erkeklerin kendilerinden daha az zeki olan kadınları eş olarak tercih ettiklerini biliyor muydunuz? Mehmet Ali Tanrıverdi , Yücel Gökmen , Mehmet Ergin , Mehmet Lütfü Özdemir, Turan Yalçın, Cansu Başak Civek,.


Ben kendimden eminim. Burada çok sevdiğim ve sık sık tekrar ettiğim bir sözü paylaşmak isterim. Ancak kişi değişime inanmalı ve istemeli, koç da çok iyi bir dinleyici olmalı. Muazzez Abacı - Kendim Giderim 06:4.


RAHMİ Koç bu yılın başında bazı dostlarına bir mektup yazdı. Oğluma pokemon kupası aldım çok beğendim bir tane de kendime aldım pikaçu lu :) sağolun . Vaat ettiklerini yerine getirdiği gibi başarılı bir devam (tam sene sonra!) filminin nasıl yapılabileceğini de gösteriyor. Uzun ince giderkende Yolda hayal ederken de Bir güzele vuruldum Gam keder güderken de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar