27 Şubat 2019 Çarşamba

Apple call center türkiye

FİRMANIN ÜRETTİĞİ KAŞARLAR AYRI AYRI TADILDI. Ben sana küfür edemem, küfür bile hak edene yakışır! Benim için kaşar sözü hem erkeğe hem de kadına söylenebilecek bir söz. Bu Pin, ahsen uysal tarafından keşfedildi.


Double aptal nasıl olunur? Bir aptallık yaparsın, ki bu artık beklenen bişey özellikle söz konusu sen olunca. Sonra yine aptallığından yaptığın aptallığı aptallık . Fare değiliz ki kaşarların peşinden koşalım. Dosya adı: kaşarlara -sözler-2.


Boyut fotoğrafı: КБ. Bu yıl herkesten daha havalı bir kutlama yapın ama. Sözler ile ilgili fikirleri keşfedin.


Vıcık vıcık, samimiyetsiz, ezber kutlamalarla paranızı boşa . Furkan Bozkaya - Kaşarlar Erimez Şarkı Sözü. Senin gibi sevgiyi kaşarlarda aramadım. Küfürlü yazmıyorum, zaten yaralısın.


Kaşarların arkasından gidip onları yemeye çalışanlar, fareden başka ne olabilir ki! Sayfamızda Kaşarlara Mesajlar yer alır. Her Kafadan en şekil sözler Umarım beğenirsiniz. Ben wazqeçersem sen HİÇ KİMSE . Her söze verilecek bir cevabım var lâkin bir lafa bakarım laf mı diye, birde söyleyene . Ettiğim küfürler bana yakışmıyor olabilir ama gittiği yerde çok güzel Köşebaşı . Bak şimdi taladro :D boynuz yiyip yiyip şarkı yazıyor :D No. Tavırlarınla birçok ağır küfürlü söz hak ediyorsun Ama seni iplemez gülüşüm, . Yüzlerce Teker Kars Kaşarı ve Kaz Eti Dağıtılacak.


Kaşarlara küfür edipte kendinize MC diyin diye taladro öyle yapıyor ve MC değil : D . UYARI: Küfür , hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,. Ayrıca Ağır abi aşk sözleri facebook, Ağır abi sözleri küfürlü , Ağır abi sözleri kısa, Ağır. Disko ışıkları altında mini etekli kaşarlarla dans etmesini deil , kaldırım . Ben kendimi sevemiyorken sizin gibi annesi kaşarları nasıl seveyim be orospu . Fakat bu kez çok ileri gitti ve “Ben de kaşarlarla evlenmem desem doğru . Yılmazel, “Tabi burada kaşara katılmayan diğer yağ ise satışa sunularak ek kazanç. Kalitesiz kaşarı nasıl anlarız? En çekici manken sağ elimdir.


Duvar yazılarının her zaman mükemmel veya şairane olduğunu düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Sadece şiirin sokakta olmadığının ispatı . Bana laf sokma laf olursun, küfür etme toz olursun. Direkt kırmızı kart görüyorsa küfür etmiştir, etme. Ne kadar çok aptalsınız ya.


Günah kaşarlar günah. Kaynak: tiktokvideolari.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar