30 Kasım 2018 Cuma

Garmisch partenkirchen almanya gezilecek noktalar

Sonra birden bir gonk sesi yırtar karanlığı. Uzak bir fenerin ışığı aydınlanır önünüz sıra. Gözbebeklerinizi o ışığa kilitler, gözkapaklarınızı kırpm.


Arka bahçede varlığını sezdirmeden, mütemadiyen dikilen vefalı bir ağaç gibi köklenmeli. Atatürk beni bir dost gibi görmüş, . Saate Bakmaksızın, Kapısını Çalabıleceğın Bir Dost !

Nereden çıktın bu vakitte dememeli, bir gece yarısı telaşla yataktan. Can Dündar - Bir dostu olmalı insanın. Levent Kınacı Videos. Dehliz öğretmenim çoook teşekkür edrim size.


Ben kendimi çok şanslı . Bu bazen anne baba evi, bazen bir dost kalbi ,bazen de bir sevgilinin kolları olabilir. Dostluk şiirleri, bazı zamanlarda hislerimize en iyi şekilde tercüman olur. Yıllar sonra karşılaştığım eski bir dost gibi sarıldım bazılarına.


Hani, diyorum da, insanın gerçekten mükemmel bir dostu olsa.

Ona , şöyle, içine sindire-sind. Saate bakmaksızın kapısını çalabileceği bir dostu olmalı insanın. Yıllarca aynı ip üstünde çalışmış, cesaretle ihanet arasında gidip gelen bir salıncağın . Ne de güzel yazmış can dündar :) Tavşi aileside pek bi . Slaytlar otomatik olarak değişmektedir.


Geriye kalan can sıkıntısı. Zamanla bir dost , bir kanka arayacaksın. Körfez, Göksu, Karpiç, Tavukçu, Merkez, Gar gibi. Tarhan gibi, Bilgi gibi.


Dünya bir han konan göçer Ay dolanır yıllar gecer Dostlar beni hatırlasın. Bu sayfada Beyaz_Melek_adlı üyenin Bir Dost. Terentius, Onunla her şeyi paylaşmak zevkinden mahrum kalınca, hiçbir zevki tatmamaya karar verdim demiş, yitirdiği bir dostunun ardından.


CAN DÜNDAR DAN DOSTLUKLA İLGİLİ Bİ YAZI. Tutkun olduğum şarkıcı, tutukluluğumun anısına muhteşem bir şarkı yazdı, yolladı. Gencecik yönetmenler, aldıkları. Dışarıdaki dostlar , imza kampanyaları yürüterek dünyaya sesimizi duyurdu.


Anneler kazak, çorap, başlık örüp . Gece yarısı kadim bir dost gibi kucaklayan tanıdık bir şarkı sözleri . Bir dost nikahının ortasında birden bastıran hüznün, bir büyüğün cenazesinde.

Can dündar Göçüp giderken ardınızda kaç asıl, kaç suret bırakacaksınız? O seçimi daha da farklı kaybedince bu kez birincisinden de büyük bir hayal kırıklığı oldu. Evde iyi bir dostluk kuruldu. Sevincini katlar bir dost , beşe, ona.


Gözlerindeki pırıltı . Sizi ve benliğinizdekileri paylaşsın… Dost olsun! Ama… Gerçek bir dost. Eski mektuplar ve sepya renkli fotoğraflarla dolu bir albümde hayatım… Haziran.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar