26 Haziran 2018 Salı

Kelebek sözleri taladro

Kelebek sözleri taladro

Hayatı bir mermiye bağlamak, yaşamdan kolay oğlum. Bu sokak, bu kent, bu cadde kimin sorar. Seni bilmiyorum Ben büyümekten haz almadım. Ben kelebek olsam kesin senin yolunda öldürürlerdi yine kawuşamazdım. Rap, resimli türkçe rap sözleri , anlamlı rap sözleri , taladro sözleri , ceza sözleri , sagopa sözleri , norm sözleri , mutlulukkenti.


Bu Pin, LAFUGÜZAF tarafından keşfedildi. Tag Archives: kelebek şarkısı sözleri taladro. Karakterimi bilmeden . Röportaj: Sinem VURAL. Bu albümdeki şarkı sözlerinde hep sevgiliye duyulan özlem ve onun evlendiğini. Bu konsept ve şarkının sözleri de albümü anlatır nitelikteydi.


Türkçe Rap ile ilgili sözler paylaşıyorum , farklı TT yaptık şuana kadar. Reklam için mesaj atabilirsiniz. Alıntıları, Bilgelik Alıntıları,. Yeni Çıkan Albümler, Yeni Single, Şarkı Sözleri , Müzik Haberleri, Yeni Klipler, Biyografiler.


Kelebek sözleri taladro

Bir gününe ömrüne ömür olurum. Ekerim gözlerine ay ışığı, saç teline güneş. Bu içerikler özellikle, rap müzik haberleri, rap sözleri , graffiti ve. Görüntüle: Apple Music. Unutmak İstemiyorum (feat.


Cem Adrian) - Single. Son çıkan rap parçalarını hem dinleyebilir hem de dinlerken sözlerini takip edebilirsiniz. Rap müziği denince akla gelen ilk isim olan taladro , mazi isimli yeni. Kelebeğin Çığlığı II.


Kelebek sözleri taladro

Rüyamda bile kawuşturmayan Allah. Bir kelebeğin canını yaktığında, ertesi günü özür dileyemezsin. Tunes: ▻ Spotify: ▻ Deezer: BuzzMyVideos tarafından korunan yasal haklara sahiptir.


Kopyalanması durumunda yasal işlem başlatılacaktır. Taladro - Düşünme Boşver.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar