25 Nisan 2017 Salı

Ankara büyükşehir belediyesi gıda yardımı ne zaman dağıtılacak 2017

Ben Zafer ile evliyim. Sürekli kavga ediyoruz. Boşanmaya kalkıyoruz. Eve geliyorlar gardolapları . KADIN: ”aydır evliyiz. Halbuki eskiden yeni gelen her filme giderdik.


Bende altı yıllık evliyim. Sevdiğim kadınla evlendim, fakat mutlu değilim. Daha iki saat önce kapıyı çarptım çıktım. Dolayısıyla, evlenip birlikte yaşamak tamamen yeni bir şey.


Birşey alınırken veya birşey bakarken satıcılarla kavga etmeye başladı. O ev yıkılıp yeni ev yapılmış fakat eve gittiğim bir günde koridordan. O sürekli bizim üstümüzde dolaşacak. Karşı tarafı suçlamak hem tartışmaların sürekli olmasını hem de tartışmaların şiddetini. Hepimizin onunla çok özel anları var.


Altı aylık yeni evli bir kadınım. MerhabaSon bir kaç aydır kavga ediyoruz demişsiniz, son bir kaç ayda değişen ne oldu? Surekli kavga ediyoruz. Eşim gittiği yeri bana . Selamünaleyküm hocam.


Yaklaşık olarak aydır evliyim. Hocam nişanlılıktan bu yana eşimle hemen hemen haftada bir kavga ediyoruz. Henüz yıllık evliyiz , hayatın bize nasıl sürprizler hazırladığını . Neredeyse her gün kavga ediyoruz.


Bundan da en çok çocuklar zarar görüyor. Oysa aramızda çok da önemli bir problem yok. KOCAMLA NASIL MUTLU OLABİLİRİM? Kocamla anlaşamıyorum, kocam beni anlamıyor, sürekli kavga ediyoruz , hiç konuşamıyoruz, iki dakika aynı odada oturup sohbet edemiyoruz. Yeni evliyiz yani birkaç ay oldu ama durmadan kavga ediyoruz.


Bizde aylık evliyiz ve haftalık hamileyim hergün kavga ediyoruz hamileyim bak beni zorlama diyorum ama yok yani sürekli ailesi. Merhaba, ben yıllık evliyim ve yaşında oğlum var. Bir aylık evliyim ama sürekli kavga ediyoruz ! Değerli hocam, yıllık eşim son birkaç yıldır sürekli huzursuzluk çıkarıyor. Arif hocam, yıllık evliyim. Askerde olmasına rağmen her gün nerdeyse kere arıyor, . Genç yaştan beri birlikte olduğum, severek evlendiğim biriyle evliyim.


Yeni katılanlar ilk dersten itibaren okuyun, ödevleri yapın ve bu dersten devam edin. Erkek eve geldiğinde bir kavga tartışma olmasa bile birbirlerine. Bir buçuk yıllık evliyiz ve eşim ikinci defa boşanma davası açtı sürekli.


Evimiz mesela, mobilya doluydu, hani sizin şu yeni gelin evi diyerek dalga geçtiğiniz türden. Göz ardı ediyoruz aman benim durumum sandığın gibi değil diyorsuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar