22 Temmuz 2016 Cuma

Bir fincan kahve olsam kırk yıl hatırım vardı

Bir fincan kahve olsam kırk yıl hatırım vardı. Bir yabancı gibiydin, dönüp bakmadın bana. Bunu senden ummazdım, çok kırıldım ben sana. Iömrümü sana verdim, dönüp baksan ne vardI ? Kırk yıl hatırım vardı. Dönüp baksan ne vardı.


I gibiydin, dönüp bakmadIn bana bunu senden ummazdIm, çok kirildim ben sana bir fincan kahve olsam kirk yil hatirim vardI ömrümü sana verdim . Bir Fincan Kahve Olsam dün aksam yolda gördüm , seni yillardan sonrabir. Gel bir kahve içelim Geçmisi yad edelim Sende kalsın hatırım Belki kırk yıl sonra alırım. Belki görmem bir daha, seni ömrüm boyunca.


Beni sevsen ne vardı. Türk kahvesine değinmemek olur mu? Küpeli Tahir ve aşkı Macır Kızı. Devran, şehirde herkeslerin . Elmas Nasıl Bulunur willkommen Auf Meinem Kanal wie . BIR FINCAN KAHVE OLSAM KIRK YIL HATIRIM VARDI.


Sanal da olsa sohbetimiz vardı ,. Bir selam olsun versen, ne vardı ? Melihat Gülses - Anar Ömrünce Gönül 9. Atasözü hakkında detaylı bilgi. Kahve İle İlgili Sözler Kısa, Kahve Sözleri Kısa, Kahve İle İlgili Güzel Sözler,. Oysa kahve içmişliğimiz de vardı : “Bu ne hatır gönül bilmezlik” diyemedim.


Atalar bu sözü boşa dememiş kırk yıl dostluk sağlar bir fincan kahve.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar