20 Mayıs 2015 Çarşamba

Bir dost can yücel

Nereden çiktin bu vakitte dememeli, bir gece yarisi telasla . Ve salkım salkım sakalları Rüzgarda saçaklanan bir duman Arkadaki Papaz . Etiket: can yücel dostluk şiiri . Dostluk dediğin güzel bir kitap. Saate bakmaksızın kapısını çalabileceği bir dostu olmalı insanın. Yaşamayı bu soğumuş cehennemde, ölü bir dost gibi içim titreyerek değil .

Levent Kınacı Videos. Dostunun omuzu ise senin gözyaşlarınla ıslanır. Arkadaş davetine katılınca bir paket hediye ile gelir. CaN YüceL Herşey gönlünüzce . Bu Pin, tusan çakır tarafından keşfedildi.


Can muhalif bir şair, söyleyeceğini eğilip bükülmeden dobra dobra. Kiminin suyu az, kiminin çok Ol yüce yücesine bî -gümân irüp geldüm. Can Yücel şiirleri okuduğunu belirten Semih Çelenk,.


Yalnızlığa dayanırım da bir başınalığa asla.

Yaşlanmak hoş değil duvarlara baka baka. Sanatatak Ağustos 13. Sevgili yerine yıllarca dost kalmayı başarmak. O en koyu,en çaresiz gecelerde bile. Saksıları sulayan,vazolara can katan.


Gitti dostlar şölen bitti ne eski heyecan ne hız. Kitap da bir süre sonra sadece “arşivlik bir malzeme” haline gelse. Buna çoktan razıyım ben. Antarktikalı bir dost. Böyle bir dost bulmak icin fazla bir arayis icinde olmaniza gerek yoktur.


Bi de bi gün baktım gökyüzüne bir bayram gecesi. Bir dost göz arayışıyla. Murathan MUNGAN - UZUN YOLLARI DA GÖZE ALABİLEN BİR DOSTLUK. Kiminde elleriniz ıslanır yalnızca.


Kullandığı kaba ama samimi dil ve bariton sesi ile okuduğu Türk şiirinde farklı bir tarz. Yenilikler`, `Beraber`, `Seçilmiş Hikayeler`, ` Dost `, . Yanında olmak başlı başına bir mutluluk. Yine bir akşam, yine dostlar , yine rakı,.

Gülümsemek, daha güzel bir görüntüye kavuşmanın bedava yoludur. Her sözü içtendir,her davranışı candan. Atlas Diba Sizin Olsun.


Hatırlamam artık değil mi, dostlar , Hatırlamam artık garipliğimi? Hamit Hoca için sadece iyi bir İngilizce öğretmeni demek kesinlikle eksik. Onlar beni, ben de onarı bir yerlere kadar arkadaş kabul ediyorum.


Bana “arkadaş ile dost ” sözcüklerini açıklayabilirseniz çok sevineceğim, dedi. CAN YÜCEL ´İN MERYEM ANA SAVUNMASI. S hangi can yücel den bahsediyorsun.


Dostum yaşlandı ve kendine yetmiyor artık. Geçenler hep aynı yağmurla güneş aynı ve sabah bir çöl.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar