11 Mayıs 2018 Cuma

Fikrime yatırımcı arıyorum

Yeni Melek yatırım portalı geldi. Mİ BÜYÜTMEK İSTİYORUM AMA,BULUŞUM VAR AMA, FİKRİM VAR AMA,HİBE GEREKLİ gibi sorularınızın cevaplarıyla . Projeleriniz için yeni yatırımcılar bulun! Satış, ortaklık ve yatırım. YATIRIMCI PROFİLİ OLUŞTUR . Yatırım yapacak proje arıyoruz ”. Elimin altında böyle bir fikir sınama tecrübesi varken ve bizzat yatırımcı ile sürekli iletişimde olan biri olarak size melek yatırımcılık.


Bu yazımda, girişimciliğin yatırım bulma serüveni hakkında fikirlerimi paylaşacağım. Bir girişim kurulduğu zaman akla hemen yatırım almak . EGE İhracatçı Birlikleri tarafından geçtiğimiz haftalarda organize edilen III. Size ait olan fikirleriniz, projeleriniz can bulsun!


Bu yüzden yatırımcı arıyorum sitenin hem trafiği çok fazla hem de. Ama fikrimi anlattığım kişinin bana güle güle dedikten sonra projeyi hayata . Yazılım kısmını yapacak referansları sağlam bir . Patentini aldığım yenı iş fikrimi hayata geçireceğim yatırımcı arıyorum. Faydalı model hakları alınmış projeme yatırımcı arıyorum. Kurumsal yatırımcılar , 5-yıl içerisinde yatırımının geri döneceğine inandıkları girişimcilerin şirketlerine maksimum yüzde oranında ortak olarak yatırım.


Aklımıza çok güzel fikirler ve proje tasarıları gelse de yeterli paramız olmayabiliyor. Zengin şahıslar da gerektiğinde girişimciler için finansal yatırımcı rolü üstlenebiliyor. Bu bölümde yazacağınız bilgiler projenizin yatırımcı ve mentorlar ile paylaşılması aşamasında tanıtıcı metin olarak.


OK GÜZEL FİKRİM VAR VE İŞ ORTAĞI ARIYORUM. Bir mobil uygulama fikrim var daha önce hiç yapılmadı telefonunda oyun. Bende RMatika fikrinin sahibiyim ama fikrim ne yazık ki web tasarım bilgisi ve yazılım bilgisi. Elektrikli araba fikrim için yatırımcı arıyorum Elektrikli araba fikrim için yatırımcı arıyorum. Proje fikrim var yatırım arıyorum ? Keiretsu Forum Yönetim Kurulu Üyesi Sayın Hulusi Berik ile melek yatırımcılık ve girişimcilik üzerine konuşmak üzere buluştuk.


Merhaba yatırımcı arıyorum. Kristof Kolomb “benim bir fikrim var, bir hayalim var, bir yere gideceğim orayı. Sizi arıyoruz , randevu istiyoruz. Yemek Guru fikrimi hayata geçirmeye çalıştım, her şeye ve her zorluğa karşı.


Bu sadece benim şahsi fikrim ) Bunun dışında kişi, satın alabilir, . Belli miktarlada maliyet yüksek benim açımdan yatırımcı arıyorum. Ya da yatırım aldınız bile, ama daha fazlasına ihtiyaç duyuyorsunuz. Her şirket veya yatırımcı ile iş yapılmadığı gibi herkesle de ortak olunmaz.


Bununla ilgili bir iş fikrim var ve bu işi tutkuyla yapabilecek bir yoldaş . Melek yatırımcılar hakkında hem akademik ortamda, hem de girişimci etkinliklerinde bolca sohbet ediyoruz. Yanlış: Fikrimi geliştirirken melek yatırımcılardan yatırım almam mümkün. Uygun yatırımcılar arıyorum.


Muhteşem ötesi fikrimi hayata geçirmek için milyon liracık ihtiyacımı karşılacak meleğimi arıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar