8 Kasım 2017 Çarşamba

Bora öztoprak seni seviyorum şarkı sözü

Seviyorum demek zordur her zaman. Gözlerim söyler nasıl olsa. Boş bir laf gibi gelir. Dur söyleme yalnızca bak bana. Seni özlüyor ellerim. Bu gece ah gir kollarıma. Yaşanan o duygularla.


Bora öztoprak seni seviyorum şarkı sözü

Başka Ünlülerin de Oynadığı, Sizi Çok Şaşırtacak 20. Buna ilk puan veren . Her günün akşamında seni çok çok seviyorum. Sanatçıya Ait Diğer Şarkılar. Popüler Şarkı Sözleri.


Bağlantısına tıklamayı unutmayın. Bora Öztoprak imzası . Bos bir laf gibi gelir. Gitar akorlarını ve şarkı sözlerini bulabileceğiniz ve sizlerinde ekleyebileceğiniz bir müzik sitesi.


Ve biliyor musun gölgeni bile çok özledim. Onur akın şarkı sözleri seviyorum seni. Sevgiliye uzun seni seviyorum sözleri . Paylaş: Akorları ve Şarkı Sözleri. Ortalama: (Adet Oy kullanılmış). Google Abidin şarkı sözleri seni seviyorum.


Read SENİ SEVİYORUM ( BORA ÖZTOPRAK ) from the story Şarkı Lyrics by hilal- rabia (Rabia İrem-Hilal-koç) with reads.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar