10 Mayıs 2016 Salı

Arigato hangi dilde teşekkür ederim demek

Shukran danke arigato gracias grazia merci hangi dillerde teşekkür ederim demek çok acil. Arigato hangi ülke nin selamlaşması. Dil Kelimesinin harfli İngilizcesi ACİL Dil Kelimesinin harfli İngilizcesi nedir?


Vikikitap, özgür kütüphane. Bu yazımda teşekkür etmenin farklı dilde söylenişini sizler için derledim. Danke… Hala sayıyor musun? Genellikle, bir dilde teşekkür ederim (thank you) demenin farklı yolları bulunur.


Alakalı resimli şiirler. Esas ben teşekkür ederim kardeşim. We regret deeply to announce that during the course of preparing our . Hangi Bitkisel Yağlar Sağlığa Yararlıdır? Lütfen ve teşekkür ederiHer dilde güzel kelimeler. Japonca işaret sıfatları この, その, あの, どの ile “bu, şu, o, hangi ? H Konyaspor Galatasaray maçı saat kaçta, hangi kanalda canlı izlenecek?


Japonca bitişken bir dildir olup Japon toplumunun doğasını yansıtan karmaşık bir saygı. Ortaokul son sınfta iken sınıf öğretmenimiz her birimize mezun olduktan sonra hangi okula gideceğimizi sorunca ben Öğretmen okulu . Evet tam dediğiniz gibi, watashi wa=ben demek. Teşekkürler arigatô gozaimasu ありがとう ございます. Hüseyin Can ERKİN Ankara Üniversitesi Yabancı Diller Yüksek Okulu.


Bir çok dilde teşekkürün lafzı farklı olsada söyleniş amacı aynıdır. Bulgarca=blogodaria Rusça=spasiba Japonca= arigato Çince=şişi. Ani-kun = Abi, Ağabey Demek , aralarında fazla yaş farkı olmayanlar. Dotchi = Hangi , Hangisi. Benim Japon dili bölümleriyle ilgili birkaç sorum olacak.


Tavsiye verecek arkadaşlara şimdiden teşekkür eder, sonuna kadar. Hatta dua bile ederim :D Bu forumda çok gezindim. Bana da kim hangi üniversitenin hazırlığı iyi ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar